Welkom op ons reisblog!

2 juli 2019 - Axel, Nederland

Hallo allemaal!

Nog minder dan een week en dan is het al tijd voor de jongerenreis van de PKN Axel, bestemming: Israël.

Wie zijn wij en wat gaan we doen?

De groep zal bestaan uit tien jongeren en drie volwassenen, allemaal lid van de PKN kerk in Axel. We zullen op deze reis dan ook veel Bijbelse plaatsen bezoeken, voornamelijk in Jeruzalem. Daarnaast zullen we ook langs gaan bij Tent of Nations van de familie Nassar in Bethlehem (http://www.tentofnations.nl).

Via deze blog zullen wij jullie op de hoogte houden van wat we allemaal meemaken. Het doel is om iedere dag een bericht te plaatsen, maar we zullen niet altijd internet hebben, dus misschien moeten jullie af en toe een dagje wachten op onze verhalen. We begrijpen natuurlijk dat jullie het liefst zo snel mogelijk onze blogs willen lezen, dus het is ook mogelijk om je aan te melden voor de mailingslijst, dan krijg je een mailtje wanneer er een nieuwe blog online staat!

1. Reislogger:
    2 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Annelies:
    5 juli 2019
    Fijne week samen.
  3. R Scheele:
    6 juli 2019
    Goede reis en veel plezier samen.
  4. Ds. Pieter Overduin uit Hulst.:
    6 juli 2019
    Beste mensen, goede reis naar Israël en Palestina. Morgenochtend hoop ik voor te gaan in de kerk van Axel en zal zeker even aandacht schenken aan jullie reis die die zondag zal beginnen. Voor mij is het veel te lang geleden dat ik in Israël en bij een Palestijnse familie in Ibillin verbleef. Wie weet dat jullie reiservaringen mij er weer toe brengen om toch nog een keer die kant op te gaan. Ben benieuwd naar jullie indrukken en gesprekken over een land met prachtige kanten, maar ook met heel lastige kanten.
  5. Shavit /Anikó:
    6 juli 2019
    Een goede reis en ik hoop jullie allen te ontmoeten in Jeruzalem.